freezing beautiful

Att gå ut en solig vinterdag för lite fotografering verkar alltid bra när man sitter på insidan och tittar ut på allt vackert. Dock inte när man väl kommit ut och försöker på alla sätt och vis att fota med ett par tumvantar för att inte frysa ihjäl...

De rök kvickt bort och efter runt en timme hade både fingrarna och tårna domnat bort. Näst på tur var näsan.

Detta är en av mina favoriter; färgerna, kylan och de små kottarna:



Det stående formatet har inte varit min grej, föränn nu. Väldigt bra kontraster för ögat:



Jag hittade självklart en massa vass och de är så härliga att fota, yes box.



En sista bild, ett försök att fånga de frusna kottarna (som liknar ett par körsbär?)


Kommentarer
Postat av: Helena

De små kottarna sitter på ett träd vid namn Al :P

Hade också funderat på att kila ut, men dessvärre så hade jag inte tid innan det började skymma. Plus så har det ju varit så förskräckligt kallt, brrr! :)

2010-01-13 @ 18:29:17
URL: http://musicslave.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder! :D du är så duktig!



Tack för hjälpen med bloggen btw ;) är du klar? Det fattas två saker.. Bloggportallänken, bloggtopplänken och "kontakta mig; min mail" men ta det när du får tid :) NO STRESS! Tack för övrigt, är såååå jävla nöjd :D



Ingo ger dig credd för att du är ruskigt duktig på att redigera bilder ;)



PUSS!

2010-01-13 @ 23:05:02
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

Btw, titta på ett inlägg jag gjort, rubriken, ska den gå under i inlägget? :S kan man inte göra det bredare så att det inte gör det? Konstigt att förklara, haha, kolla mitt matinlägg idag :)



Kisses babe <3

2010-01-13 @ 23:27:51
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: a home far away

Men du, det var det värt va? Dessa foton är sjukt fina, vad gör det om du numera bara har 9 fingrar:)



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2010-01-14 @ 04:40:31
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0